Hiába jöttél hozzám




Nem leszek én már az ki voltam soha,
évek ették szívem, s mint farkas foga,
nyomott hagyott a sors a mostoha.
Verejtékben úsztam, szemben árral,
megfizettem már pár ősi hibával.
Utolsó kívánságom mi is lehet,
Ne hagyj egyedül és útra verve
Hogyha egyszer újjá is születnénk
Hiába is tennénk mindent másként
Félek nem változna a végeredmény
Ha tiszta szíveddel érzel akkor,
Nem dobsz el csupán gyermeki dacból.
Kőkeményre edzetted vérző szívem
Hiába jöttél hozzám, már nem hittem
Vakságot vajúdott a gyors gyűlölet
Mely alapja a szerelem bűvölet
Igen, mert nem hittem, nekem nem volt mit
Esélyt sem adtál, hogy mást tudjak amit.
Tudom a hibás mégis én vagyok.
Akkor is, ha te nem így gondolod.
Az idő majd mindent megold tudom,
De a szívemben nem így gondolom
Hiába jöttél el egyszer akkoron,
Szíved nem szólalt meg sápadt arcodon.

Hiába jöttél el egyszer akkoron,
Szíved nem szólalt meg arcodon.


Hiába jöttél el egyszer akkoron,
Szíved nem szólalt meg arcodon.

1990 május 31. (javítva)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Munkahely otthon