Kiszámol-lak

 Piktor húz a kőfalon át, nem látja a saját búját,
Üvegtégla gyalogbokor, nem való ez ne légy szomor,
billegőkre irányított, direkt fény köd világított,
Sosem látott nyuvas gyapot, kever tálban úgy maszatot,
Te legyél a ki nem mondott, szomor jövőt faló galopp,
Ne várj sose valót olyat, mit más adott oda ha-kap,
Hogyha mégis vakolsz lovat, sose hidd el mindjárt elhagy,
Kicsi virág csendben felnőtt, nem látott mást csak a felhőt,
Szomor kereszt sem az isten, ne nézz többet ki, mint innen,

Akadály zöld fejű papagáj, dagálykor is föld lesz s kő kövön sár.

A napból is szúr a szemed, sose hidd el nem szerettek,
Foltos hold is hiába fogy, visszatér és elhagy de még hogy,
Bakának is kívánj létet, ne hidd hogy leszerelt végleg,
A sírból is holtak kelnek, ellentmondnak természetnek,
Ha találod a szerelmet, el ne engedd sose kérjed,
Vakon is csak ne azt higgyed, amit látsz csak azt vigyed,
Kudarc nem szúr szemet soha, csak mérgezi léted kora,
Zöld szemben sem zöld a virág, ne láss mást mint ez a világ,

Fura fakó fehér fukar futár, hozza helyedbe hozzád a huszárt.

Kacs rohan fel jó magasra, ha vége is nincs zavarba,
Fekete bálban is van kacaj, ne add fel mert sosem sokall,
Fekete szirmú virágban, sem a gyász csak nektár van,
Fehér hó is ha esik rád, csak simogat mert nagyon imád,
Az ősz is szép zöld és sárga, mosolyog a szempilládra,
A tél szürke lábszaggal jön, reszkess testben sutba dőzs-ön
Tavasz hozza nyár illatát, vége nincsen ne várd babád,
Nyár mosolya meleg vidám, kacagj, kacagj soha ne bánd

Egyet mondok sose feledd, elmondtam már de nem kérted,
Kettőt adok akkor figyelj, nem lesz az több csak ha kikel,
Hármat gyorsan egymás után, nem gyereket ne nézz bután,
Négyet kaptam és elmartam, sosem hittem és megcsaltam,
Ötöt számolj most ez nem vicc, szeress engem öröklésig,
Hatot vittem de sokalltad, nem hitted és vissza adtad,
Hetet havat nem véletlen, nem az első a kényelem,
Nyolcat villant de nem vaku, elvesztetted pedig mammut,
Kilenc kis gócba keser kő, ne legyél sosem kesergő,
Tízet gondolj nem lesz az sok, csak boldogságot kívánok.

Húsz is elmúlt már régen, mégsem tudom hogyan légyen.


Online pénzkereset itt
Extra pénzkereset itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Munkahely otthon