Remény mag

Hangulatom torkát elmetszette egy éles penge,
agyamban borzak ontják bűzös bajukat.
Én legyek a megoldás a világ minden bajára!
közben süllyedjek a tennivalók mocsarába!
Kőbe véssem a baráti mutyizós segítséget?
Amit kapok bólogatás és a csalfa ígéret,
gránitszívekbe ütközöm ha száz helyen vérzek.
vállam veregetik, ha más sikerét intéztem.
Szemembe se néz, kik nekem segíthetnének,
mondvacsinált tetteket sem kapok ha kérek.
Fuldoklom, és én toljam a gond-csónakot?
Virágok közt élve boldognak kell lennem,
még ha én csak trágya vagyok a kertben,
igenis, tápláló trágya szeretnék maradni,
nem követelni, elvenni, csak adni-adni.
De mikor kiszáradok és halálomon vagyok,
e virágok adjanak KÉREM, remény magot.

2011. szeptember 24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Munkahely otthon