Átlátszó lélek

Négykezes párbaj NA+RGY

Átlátszó semmiként vágynék életre,
melyben belőlem lehetne valaki,
kiállnék szakadék végtelen szélére,
lobbanna bennem szeretve bármi.

Életem vágya karolni kármint,
illatos jázmint semminek ágya,
süppedő korom őszülőn játszik,
bennem virágzik benned alkotom.

Alkotásod legyen selymes ajándék
óvón ölelő gyermeki hajlék,
tenger habjain futkosó tajték,
halkan hullámzó valódi énkép.

Vigyázó szférád kandikál konok
üres ajándékod lépdelő létrád,
tollal rajzolt érték gyöngyöző hangod,
ingyen nem adod ára van szív-érmék.

fehér érzésem valaki megvette,
vágyott szeretve de kitől kérem,
halott senkiért kongó testemben,
hanyatló lelkem kínálta semmijét.

Világít a gond sűrű a fájdalom,
árverésre adom, egy hiányzó pont
jussom gazdagon tizedel lelkem,
s hetvenhét mester akkor sem adom.

Adjál végtelent rohanó órát,
pusztítva futó hatalmas orkánt,
adjál most bármit néma szavakat,
hangokba ragadt néma sóhajokat.

Ernyed a sóhaj már nem is óhajt,
fehér a gondolat vesztettem szavakat,
mire vannak kínok testemben titkok,
szabadnak születés rabbá tesz föld-fedél.

Emeld födeled nyiss utat földre,
engedd kalitkádat madarad börtöne,
semmibe szállva üres egeken,
szabadon átrepül lyukas fellegen.

Egyszer elhalok hű társam salakok,
testemben szellem mire születtem,
nedves ét-csókokat ajkam már nem fogad,
virágra nyílnak illattal hívnak.

Szívedre festett ember haragod,
hiheted nekem bárhová dughatod,
látja a világ ha nem is akarod,
vérrel öntözöm elszáradt szirmod.

Vérvörös szirmod világnak mutatod,
réseket találva lelkére vigyázva,
fázó fegyvered ráfogni se mered,
csak repülni vágytam egy békés világban.

repűlhetsz bárhová, megtehetsz bármit,
félve karolhatsz éltető akárkit,
járhatsz már bármely járatlan úton,
én hű senkiként kezedet fogom.

Az ég kinyitja vérpatak kútját,
arcát simítva s csendes múltját,
lelked is véres kútvize mossa,
elalszik a mécses járásod Canossa.

Szemeddel repülsz karoddal befogadsz,
világgá menekülsz kínokba elkorhadsz,
átkozhat a pokol csak a menny fogad,
szíved ha vándorol sebes mint lófogat!

Négykezes Nagy Anikó és én
2012 április 18.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Munkahely otthon