Mit is akarok

 Nem a létem létezik, csak én vagyok
 Ha akarom nem lehetek senki, sem ok
Valahova megyek, de nem eset csak úgy
Akarom a varázst és nem zokogok gúnyt
Gerinctelen állatok nem tudják mit miért
Valahova mennek csak úgy valamiért
Szédült világban élek és félek leszek,
Ami nem akarok, sok ívű táltos remek
Ha egyszer itt maradok, többet nem akarok
Gyere el és ments meg létezésem de azt most
Vakarom sebeimet és vér serken nyomán,
Nem érzem és őrült vagyok segíthet a formán.
Szeressen valaki és ne kérdezzen semmit se
Jöjjön el az országom a valós helyembe.
Segítség! Segítség! őrült lettem az esztelenbe.
Valaki sosem leszek csak egy aki van
Akaratom ellenére senki nem akarhat.

Lehűtöm vágyaimat még most és tovább zombi,
Jégbe zártan éltem és féltem mostanáig
Könnyem mossa arcomat ég a nyoma,
Marja vágja sorra lettem darabokra.
Segíts és nem tudom meghálálni ezt soha,
Valaki aki számít nem akarhat mást mi volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Munkahely otthon