Éjféli négykezes


Bencze Attila

Itt állok tűzbe égve árván,
itt állok mint kihűlt márvány

Radno Geo

Árvaságom talány ne fogd rám,
tisztítóm leszel, jöhet bármi ármány.

Bencze Attila
   
S átlépek minden hős ködön,
s gondolatoddal őrködöm,
a múlt kevély fekélyein,
s átvágnak rajtam már megint.

Radno Geo
   
Fehér hajad ezüstje burkol,
szírszagú, ifjú testemben olyankor
fékezed meg, mohó lelkemet,
s öröklét fátyla mibe temetkezek.

Bencze Attila
   
S fényt hozó árnyammal értem,
a soha meg nem fizetett bérem,
s állok mint koldus kivetetten,
s mérgemet mindig kieresztem,
gyűlölök minden átkozottat.

Radno Geo
   
A sötét harapja lelkem fényét,
vagyok, s leszek, mit nekem fényév,
bátorságom alul marad, győz a szívem.
Ne kiálts rám, némán is értem.
Ne szeress másért, csak ezt kérem.

2011 November 28. éjfélkor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Munkahely otthon