Világ tükrét kerestem


Csak a világ tükrét kerestem,
és megtaláltam szemeiben
mint gigászi üvegformázó-gyár,
csak az álmaimat kerestem,
e tükröt óvatosan kezembe tetted,
forró volt, hát elejtettem.
nem sírok, nem kesergek,
haragszom magamra, összetörtelek.
Mint fanatikus hegymászó,
ki kezét lábát adja a csúcsokért,
nem voltam képes burjánzó magamat
adni a reménytelen sikerért.
Csak te lehetsz hibás hisz
magamat hibáztattam folyton,
Gyűlik kedvem, morcos ráncokra
építettem álmom, tanulj feledni,
járj újra még ha összetörten is.
Csak a világom tükrét kerestem,
felfedeztem, elvesztettem.
Két madár repül egymást keresve,
mindent túlélve a bús találkozásuk,
mindkettő a földet megkerülve,
vajon melyiket nem siratja az egyik,
és a másik miatt már senki se.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Munkahely otthon